Reaching and teaching students in poverty : strategies for erasing the opportunity gap / Paul C. Gorski
(Multicultural education series / series editor, James A. Banks)
資料タイプ | 図書 |
---|---|
版 | 2nd ed |
出版者 | New York : Teachers College Press |
出版年 | c2018 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xvii, 232 p. ; 23 cm |
所蔵情報を非表示
閲覧票 |
巻号 | 配架場所 | 請求記号 | 資料ID | 状態 | コメント | 貸出中予約 | 取 置 予 約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
教育図:19階書庫1 | 372.53||564 | 400054187 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 191-214) and index |
---|---|
著者標目 | *Gorski, Paul |
件 名 | LCSH:Children with social disabilities -- Education -- United States
全ての件名で検索
LCSH:Poor children -- Education -- United States 全ての件名で検索 LCSH:Educational equalization -- United States 全ての件名で検索 LCSH:Poverty -- United States 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:LC4091 DC23:371.826/94 |
書誌ID | BB00515831 |
ISBN | 9780807758793 |
NCID | BB29666304 |