Characterizing pedagogical flow : an investigation of mathematics and science teaching in six countries / edited by William H. Schmidt ... [et al.] ; from the Survey of Mathematics and Science Opportunities (SMSO)
資料タイプ | 図書 |
---|---|
出版者 | Dordrecht ; Boston : Kluwer Academic Publishers |
出版年 | c1996 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiv, 229 p. ; 25 cm |
所蔵情報を非表示
閲覧票 |
巻号 | 配架場所 | 請求記号 | 資料ID | 状態 | コメント | 貸出中予約 | 取 置 予 約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
教育図:19階書庫2 | 375.5||39b | 002200627 |
|
||||
|
教育図:19階書庫2 | 375.5||39a | 962102662 |
|
||||
|
教育図:19階書庫2 | 375.5||39 | 962200645 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 215-223) |
---|---|
著者標目 | Schmidt, William H. Survey of Mathematics and Science Opportunities |
件 名 | LCSH:Mathematics -- Study and teaching -- Cross-cultural studies
全ての件名で検索
LCSH:Science -- Study and teaching -- Cross-cultural studies 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:QA11 DC20:507/.1/2 |
書誌ID | BB00025928 |
ISBN | 0792342720 |
NCID | BA2995269X |