Continuous-progress education : a practical approach / [by] Maurie Hillson and Joseph Bongo. With a contributory chapter on the bilingual child and English as a second language in continuous-progress programs, by Eliane C. Condon
資料タイプ | 図書 |
---|---|
出版者 | Palo Alto, Calif. : Science Research Associates |
出版年 | c1971 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | 379 p. : ill. ; 25 cm |
所蔵情報を非表示
閲覧票 |
巻号 | 配架場所 | 請求記号 | 資料ID | 状態 | コメント | 貸出中予約 | 取 置 予 約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
教育図:19階書庫2 | 371.36||35 | 022414540 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Bibliography: p. 351-372 ***遡及データによる流用入力 |
---|---|
著者標目 | *Hillson, Maurie Bongo, Joseph joint author |
件 名 | LCSH:Nongraded schools LCSH:English language -- Study and teaching -- Foreign speakers 全ての件名で検索 LCSH:Bilingualism |
分 類 | LCC:LB1029.N6 DC:371.2/54 |
書誌ID | BB00045358 |
NCID | BA28250992 |