図書館へ購入を依頼する

このページのリンク

Mathematics to-day : a guide for teachers / edited by Howard F. Fehr
(New thinking in school science)

資料タイプ 図書
出版情報 Paris : Organisation for Economic Co-operation and Development , 1964
本文言語 英語
大きさ 420 p. : ill. ; 24 cm

所蔵情報を非表示


教育図:19階書庫2 375.51||8 032416926

教育図:19階書庫2 375.51||8a 052404242

書誌詳細を非表示

一般注記 Proceedings of an International Working Session on New Teaching Methods for School Mathematics, Athens, 17th-23rd November 1963
Includes bibliographies
著者標目 *International Working Session on New Teaching Methods for School Mathematics, Athens, 1963
Fehr, Howard F. (Howard Franklin), 1901- ed
件 名 LCSH:Mathematics -- Study and teaching -- Addresses, essays, lectures  全ての件名で検索
分 類 LCC:QA11
DC:510/.071/2
書誌ID BB00048608
NCID BA25452811

 類似資料