Mathematical models and methods in marketing / edited by Frank M. Bass ... [et al.]
(Irwin series in quantitative analysis for business)
資料タイプ | 図書 |
---|---|
出版者 | Homewood, Ill. : R.D. Irwin |
出版年 | 1961 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xi, 545 p. : ill. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
閲覧票 |
巻号 | 配架場所 | 請求記号 | 資料ID | 状態 | コメント | 貸出中予約 | 取 置 予 約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
教育図:19階書庫2 | 330.182||1 | 700043190 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical footnotes and index |
---|---|
著者標目 | Bass, Frank Myron, 1926- |
件 名 | LCSH:Marketing -- mathematical models 全ての件名で検索 |
書誌ID | BB00104901 |
NCID | BA09390542 |