図書館へ購入を依頼する

このページのリンク

The testing charade : pretending to make schools better / Daniel Koretz

資料タイプ 図書
出版者 Chicago ; London : The University of Chicago Press
出版年 2017
本文言語 英語
大きさ viii, 275 p. ; 24 cm

所蔵情報を非表示

: cloth 教育図:19階書庫1 371.8||128 400041281

書誌詳細を非表示

内容注記 Beyond all reason
What is a test?
The evolution of test-based "reform"
Campbell's law
Score inflation
Cheating
Test prep
Making up unrealistic targets
Evaluating teachers
Will the Common Core fix this?
Did kids learn more?
Nine principles for doing better
Doing better
Wrapping up
一般注記 Includes bibliographical references and index
著者標目  *Koretz, Daniel M. author
件 名 LCSH:Educational tests and measurements -- United States  全ての件名で検索
LCSH:Educational accountability -- United States  全ての件名で検索
分 類 LCC:LB3051
DC23:371.260973
書誌ID BB20064286
ISBN 9780226408712
NCID BB2704739X

 類似資料