I used to think ... and now I think ... : twenty leading educators reflect on the work of school reform / edited by Richard F. Elmore
資料タイプ | 図書 |
---|---|
出版情報 | Cambridge, Mass. : Harvard Education Press , c2011 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | viii, 192 p. ; 23 cm |
所蔵情報を非表示
閲覧票 |
巻号 | 配架場所 | 請求記号 | 資料ID | 状態 | コメント | 貸出中予約 | 取 置 予 約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
: pbk. | 教育図:19階書庫1 | 372.53||369 | 121106255 |
|
書誌詳細を非表示
別書名 | 異なりアクセスタイトル:20 leading educators reflect on the work of school reform |
---|---|
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 175-179) |
著者標目 | Elmore, Richard F. |
件 名 | LCSH:Educational change -- United States
全ての件名で検索
FREE:Aufsatzsammlung. swd FREE:Bildungsreform. swd FREE:USA. swd |
分 類 | LCC:LA217.2 |
書誌ID | BB16218270 |
ISBN | 9781934742853 |
NCID | BB12083039 |