Point-less : an English teacher's guide to more meaningful grading / Sarah M. Zerwin
資料タイプ | 図書 |
---|---|
出版者 | Portsmouth, N.H. : Heinemann |
出版年 | c2020 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | 175 p ; 24cm |
所蔵情報を非表示
閲覧票 |
巻号 | 配架場所 | 請求記号 | 資料ID | 状態 | コメント | 貸出中予約 | 取 置 予 約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
教育図:19階書庫1 | 375.17||291 | 400059617 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references Summary: "An exploration of moving away from traditional letter or number grades as an assessment and as a result producing more thoughtful students whose learning is more authentic"-- Provided by publisher |
---|---|
著者標目 | *Zerwin, Sarah M. |
件 名 | LCSH:Grading and marking (Students) LCSH:English teachers -- In-service training 全ての件名で検索 LCSH:Student-centered learning LCSH:Teacher effectiveness |
分 類 | LCC:LB3051 DC23:371.27/2 |
書誌ID | BB00529393 |
ISBN | 9780325109510 |
NCID | BC11625756 |