Tasks and social relationships in classrooms : a study of instructional organization and its consequences / Steven T. Bossert
(The Arnold and Caroline Rose monograph series of the American Sociological Association)
資料タイプ | 図書 |
---|---|
出版者 | Cambridge [Eng.] ; New York : Cambridge University Press |
出版年 | 1979 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xi, 119 p. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
閲覧票 |
巻号 | 配架場所 | 請求記号 | 資料ID | 状態 | コメント | 貸出中予約 | 取 置 予 約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
教育図:19階書庫2 | 371.36||69 | 022414781 |
|
||||
|
教育図:19階書庫2 | 371.36||69a | 052400977 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Bibliography: p. 117-119 |
---|---|
著者標目 | *Bossert, Steven T., 1948- |
件 名 | LCSH:Teaching LCSH:Interaction analysis in education LCSH:Classroom management |
分 類 | LCC:LB1025.2 DC:371.1/02 |
書誌ID | BB00045398 |
ISBN | 0521224454 |
NCID | BA03089081 |