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Rethinking school choice : limits of the market metaphor / Jeffrey R. Henig
(Princeton paperbacks)

資料タイプ 図書
[3rd printing]
出版者 Princeton, N.J. : Princeton University Press
出版年 1995, c1994
本文言語 英語
大きさ xiv, 301 p. : ill. ; 25 cm

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教育図:19階書庫2 371||138 042100283

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一般注記 "3rd printing, and 1st paperback printing., with new afterword, 1995."
Includes bibliographical notes (p. 243-289) and index
著者標目  *Henig, Jeffrey R., 1951-
件 名 LCSH:School choice -- United States  全ての件名で検索
LCSH:Educational planning -- United States  全ての件名で検索
LCSH:Educational change -- United States  全ての件名で検索
LCSH:Education -- United States -- Marketing  全ての件名で検索
分 類 LCC:LB1027.9
DC20:371/.01
書誌ID BB00053671
ISBN 0691044724
NCID BA25924761

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