Learning to improve : how America's schools can get better at getting better / Anthony S. Bryk ... [et al.]
資料タイプ | 図書 |
---|---|
出版者 | Cambridge : Harvard Education Press |
出版年 | c2015 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xvi, 256 p. : ill. ; 23 cm |
所蔵情報を非表示
閲覧票 |
巻号 | 配架場所 | 請求記号 | 資料ID | 状態 | コメント | 貸出中予約 | 取 置 予 約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
: pbk | 教育図:19階書庫1 | 372.53||531 | 400049784 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Other author: Louis M. Gomez, Alicia Grunow, Paul G. Lemahieu Includes bibliographical references (p. 211-242) and index |
---|---|
著者標目 | *Bryk, Anthony S. Gomez, Louis M. Grunow, Alicia LeMahieu, Paul G. |
件 名 | LCSH:School improvement programs -- United States
全ての件名で検索
LCSH:Inquiry-based learning |
分 類 | LCC:LB2822.82 |
書誌ID | BB20075983 |
ISBN | 9781612507910 |
NCID | BB2129696X |