Planning and assessment in higher education : demonstrating institutional effectiveness / Michael F. Middaugh
(The Jossey-Bass higher and adult education series)
資料タイプ | 図書 |
---|---|
版 | 1st ed |
出版者 | San Francisco : Jossey-Bass |
出版年 | c2010 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiii, 240 p. : ill. ; 24cm |
所蔵情報を非表示
閲覧票 |
巻号 | 配架場所 | 請求記号 | 資料ID | 状態 | コメント | 貸出中予約 | 取 置 予 約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
教育図:19階書庫1 | 377.11||213 | 121100326 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
---|---|
著者標目 | *Middaugh, Michael F., 1945- |
件 名 | LCSH:Education, Higher -- Planning
全ての件名で検索
LCSH:Universities and colleges -- Administration 全ての件名で検索 LCSH:Education, Higher -- Standards 全ての件名で検索 LCSH:Education, Higher -- Economic aspects 全ての件名で検索 LCSH:Educational evaluation LCSH:Educational accountability |
分 類 | LCC:LB2341 DC22:378.1/07 |
書誌ID | BB16207937 |
ISBN | 9780470400906 |
NCID | BB00368494 |