Tools for teaching conceptual understanding, secondary : designing lessons and assessments for deep learning / Julie Stern, Krista Ferraro, Juliet Mohnkern ; foreword by H. Lynn Erickson and Lois A. Lanning
資料タイプ | 図書 |
---|---|
出版情報 | Thousand Oaks, Calif. : Corwin, a SAGE company , c2017 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xviii, 168 p. : ill. ; 26 cm |
所蔵情報を非表示
閲覧票 |
巻号 | 配架場所 | 請求記号 | 資料ID | 状態 | コメント | 貸出中予約 | 取 置 予 約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
教育図:19階書庫1 | 375.1||715||[2] | 400060966 |
|
||||
|
教育図:19階書庫1 | 375.1||715||[2]a | 400061067 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 157-159) and index |
---|---|
著者標目 | *Stern, Julie Harris Mohnkern, Juliet Ferraro, Krista Fantin |
件 名 | LCSH:Concept learning -- Study and teaching (Secondary)
全ての件名で検索
LCSH:Deep learning |
分 類 | LCC:LB1062 DC23:370.15/23 |
書誌ID | BB00532844 |
ISBN | 9781506355702 |
NCID | BB29022108 |