Meaningful urban education reform : confronting the learning crisis in mathematics and science / by Kathryn M. Borman ... [et al.]
(SUNY series, power, social identity and education)
資料タイプ | 図書 |
---|---|
出版者 | Albany : State University of New York Press |
出版年 | c2005 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xvi, 285 p. ; 23 cm |
所蔵情報を非表示
閲覧票 |
巻号 | 配架場所 | 請求記号 | 資料ID | 状態 | コメント | 貸出中予約 | 取 置 予 約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
: hc. | 教育図:19階書庫1 | 375.41||486 | 072102411 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 271-278) and index |
---|---|
著者標目 | *Borman, Kathryn M. |
件 名 | LCSH:Mathematics -- Study and teaching -- United States
全ての件名で検索
LCSH:Science -- Study and teaching -- United States 全ての件名で検索 LCSH:Curriculum change -- United States 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:QA13 DC22:510/.71/073 |
書誌ID | BB00500428 |
ISBN | 0791463303 |
NCID | BA72883466 |