Best practices in professional learning of science and mathematics teachers / National Institute for Educational Policy Research (NIER)
資料タイプ | 図書 |
---|---|
出版情報 | Tokyo : Department for International Research and Co-operation, National Institute for Educational Policy Research (NIER) , 2006 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | 28 p. : 30 cm. + 1 CD-ROM |
所蔵情報を非表示
閲覧票 |
巻号 | 配架場所 | 請求記号 | 資料ID | 状態 | コメント | 貸出中予約 | 取 置 予 約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
教育図:閲覧室 | 375.1||371b | 062200087 | 閲覧室の資料は一日貸出になります | ||||
|
教育図:19階書庫1 | 375.1||371 | 062200063 |
|
||||
|
教育図:19階書庫1 | 375.1||371a | 062200075 |
|