Knowing and reasoning in college : gender-related patterns in students' intellectual development / Marcia B. Baxter Magolda
(The Jossey-Bass higher and adult education series)
(The Jossey-Bass social and behavioral science series)
資料タイプ | 図書 |
---|---|
版 | 1st ed |
出版者 | San Francisco : Jossey-Bass |
出版年 | c1992 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxi, 446 p. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
閲覧票 |
巻号 | 配架場所 | 請求記号 | 資料ID | 状態 | コメント | 貸出中予約 | 取 置 予 約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
教育図:19階書庫2 | 370.15||250 | 800430215 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 427-435) and index |
---|---|
著者標目 | *Baxter Magolda, Marcia B. |
件 名 | LCSH:Learning -- Longitudinal studies
全ての件名で検索
LCSH:Knowledge, Theory of -- Longitudinal studies 全ての件名で検索 LCSH:College students -- United States -- Longitudinal studies 全ての件名で検索 LCSH:Sex differences -- Longitudinal studies 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:LB1060 DC20:370.15/23 |
書誌ID | BB00058488 |
ISBN | 1555424678 |
NCID | BA19299538 |