From Socrates to software : the teacher as text and the text as teacher / edited by Philip W. Jackson and Sophie Haroutunian-Gordon ; editor for the Society, Kenneth J. Rehage
(Yearbook of the National Society for the Study of Education ; 88th, pt. 1)
資料タイプ | 図書 |
---|---|
出版者 | Chicago, Ill. : National Society for the Study of Education |
出版者 | Chicago, Ill. : Distributed by the University of Chicago Press |
出版年 | 1989 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiii, 235 p. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
閲覧票 |
巻号 | 配架場所 | 請求記号 | 資料ID | 状態 | コメント | 貸出中予約 | 取 置 予 約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
教育図:19階書庫2 | 370.5||4||88.1 | 800444560 |
|
書誌詳細を非表示
別書名 | 背表紙タイトル:The teacher as text and the text as teacher |
---|---|
一般注記 | Includes bibliographical references and indexes |
著者標目 | Jackson, Philip W. (Philip Wesley), 1928- Haroutunian-Gordon, Sophie Rehage, Kenneth J. |
件 名 | LCSH:Teachers in literature LCSH:Textbooks -- United States 全ての件名で検索 LCSH:Teaching |
分 類 | LCC:LB5 LCC:LB1781 |
書誌ID | BB00056083 |
NCID | BA07302861 |