Handbook of marketing for continuing education / Robert G. Simerly and Associates
(Jossey-Bass higher education series)
資料タイプ | 図書 |
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出版者 | San Francisco : Jossey-Bass Publishers |
出版年 | 1989 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxix, 521 p. : ill. ; 26 cm |
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巻号 | 配架場所 | 請求記号 | 資料ID | 状態 | コメント | 貸出中予約 | 取 置 予 約 |
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教育図:19階書庫2 | 374.973||12 | 032414236 |
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教育図:19階書庫2 | 374.973||12a | 052403504 |
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一般注記 | Bibliography: p. 491-506 Includes index |
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著者標目 | Simerly, Robert |
件 名 | LCSH:Continuing education -- Administration -- Handbooks, manuals, etc
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LCSH:Marketing -- Handbooks, manuals, etc 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:LC5225.A34 DC19:374/.0068/8 |
書誌ID | BB00048225 |
ISBN | 1555421423 |
NCID | BA07098335 |