Assessing student learning and development : a guide to the principles, goals, and methods of determining college outcomes / T. Dary Erwin ; foreword by Peter T. Ewell
(The Jossey-Bass higher and adult education series)
資料タイプ | 図書 |
---|---|
出版者 | San Francisco : Jossey-Bass |
出版年 | c1991 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxi, 208 p. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
閲覧票 |
巻号 | 配架場所 | 請求記号 | 資料ID | 状態 | コメント | 貸出中予約 | 取 置 予 約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
教育図:19階書庫2 | 378.73||216 | 012403090 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 177-200) and index |
---|---|
著者標目 | *Erwin, T. Dary, 1950- |
件 名 | LCSH:Educational evaluation -- United States
全ての件名で検索
LCSH:Education, Higher -- United States -- Evaluation 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:LB2822.75 DC20:378.73 |
書誌ID | BB00031391 |
ISBN | 1555423256 |
NCID | BA1264929X |