Berger, Jonah
著者名典拠詳細を表示
著者の属性 | 個人 |
---|---|
一般注記 | Contagious, c2012: ECIP t.p. (Jonah Berger) data screen view (Wharton professor) Contagio: el poder del boca a boca en la comunicación viral, 2013: title page (Jonah Berger) SRC:Invisible influence : the hidden forces that shape behavior / Jonah Berger(Simon & Schuster, 2016): t.p. (Jonah Berger) jacket (marketing prof., Wharton School, Univ. of Pennsylvania) Wharton School, University of Pennsylvania website, viewed on Sept. 6, 2016: CV (Jonah Berger; Associate Prof. of Marketing, 2013- , James G. Campbell, Jr. Assistant Prof. of Marketing, 2010-13, Assistant Prof. of Marketing, 2007-10; Ph.D., Marketing, Stanford Univ., Graduate School of Business, 2007; B.A., Human Judgment and Decision Making, Stanford Univ., 2002) Divergence in cultural practices : tastes as signals of identity, Thesis (Ph.D.)--Stanford Univ., 2007: PDF, t.p. (Jonah Arkin Berger) SF(バーガー, ジョーナ)はJPMARCAによる(出典:なぜ「あれ」は流行るのか?, 2013.9) |
から見よ参照 | バーガー, ジョーナ<バーガー, ジョーナ> Berger, Jonah Arkin |
コード類 | 典拠ID=AU00527738 NCID=DA18549658 |
1 | インビジブル・インフルエンス決断させる力 : あらゆる行動を方向づける影響力の科学 / ジョーナ・バーガー著 ; 吉井智津訳 東京 : 東洋館出版社 , 2016.12 |